l-a-d-y-l-a-r-a-s

l-a-d-y-l-a-r-a-s
Huge world, much stories, big problems, wide smiles. Welcome to my world.bernadette indah larasati, xoxo.

Senin, 16 November 2009

life keeps getting better

Halo blogger semuanya!

Right now, I'm listening to: It Ends Tonight by All American Rejects. Nggak tau kenapa, tapi gue berusaha mencoba memahami liriknya. Gue percaya setiap lagu pasti punya lirik yang memiliki arti yang mendalam. Dan sekarang, gue udah paham dari lirik lagu ini.

" And all the wants
And all the needs
All I don't want to need at all. "

" When darkness turns to light,
It ends tonight
It ends tonight. "

"It ends tonight, just a little insight
Won't make this right, it's too late to fight
It ends tonight,
It ends tonight,
Tonight,
Insight,
When darkness turns to light, It ends tonight."

Dulu gue pernah ngerasa kalo Lyric ini pas banget buat lovelife gue. Gue dulu pernah stuck banget sama seseorang dan gue nggak sadar that there's always someone better.

Well, itu dulu. Sekarang ama dulu itu beda.

Jika diibaratkan dengan sejarah, dulu itu zaman Renaissance atau zaman kegelapan.
Dan sekarang, adalah zaman pencerahan.

Gue ngerasa sekarang gue udah tau kenapa cerita gue waktu itu berakhir. Akhir itu nggak selamanya buruk. Because end of a story is a new beginning of a better story.

Gue bukan orang yang tegar yang bisa langsung bangun sendiri setelah jatuh. Gue juga bukan orang yang tegar yang bisa langsung move on, biasanya gue stuck dulu beberapa lama. Sometimes when something bad happens, I keep reminding my self, " This is how it should be." But sometimes I can't accept the reality.

But Life has balance. Kita nggak bisa selamanya diatas, kita pasti bakal jatuh juga. Dunia ini nggak bisa selamanya cerah, suatu saat nanti pasti bakal gelap juga.

If It happened, we must wait for the light of hope to lead our way.

It always gets worse before It gets better, right?

So if you're feeling down because of unwanted tragedies, It's alright.
Behind all the tragedies, God always know what's best.

And I think, I already know what lies behind every sadness, It's happiness. More happiness than ever.

And I think, I already get my best and my happiness.

See you in my next post,

xoxo bernadette indah larasati!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar